en påsk ett pynt, en panna med kaffe, en fest en till samt nubbe med sill

Påskhelgen har varit fantastisk och helt jävla underbar.


Den började på skärtorsdagen med lite plugg och en katt.


Och fortsatte med kryss och kaffe i villan med Ellen


och Kenneth. Och lite mat.


Sen var det wignight på barnhemmet.


På långfredagen tvättade jag Våffes bil och passade hennes hund.


Medans Våffe själv roade sig i stallet. Förvisso fick jag rida som belöning och som belöning för det fick jag ont i ändan.





På påskafton var jag på mitt livs kanske bästa påskbrunch. Det var underbart. Sol, god mat och både nya och gamla människor.





Lördagkvällen var det mat och fest hos Ellen men jag glömde kameran så jag får beskriva med ord: Korv, nubbe, Peps, Öl, systrar, Wii och Tracy Chapman. Fint som snus jajemän.

Söndagen var lugn och skön, en promenad hem till Värnhem och sen några timmars häng med Linus på Panora där han bjöd på både kaffe och te. Och en herrans massa prat förstås.


På måndagen kom Becky med sin oldschool gåvagn och bah *wzup* och medans mamma och pappa var på fotboll lärde jag henne alla hymnerna och att skrika Forza Malmö på redig skånska.

Det var påsken och ledigheten fortsätter.

Kommentarer
Postat av: Elly

Åh, se på ägget! Det blev så fint som jag sa, som taget ur en Allers. De andra bilderna är också fina, men speciellt de från brunchen. Haha!

2009-04-14 @ 16:03:47
URL: http://lugn.wordpress.com
Postat av: Ulla

JAG VET! Jettefiin! Det var så fin ljus och allt, mm gott var det och jag kunde knappt välja vilka braa bilder jag skulle lägga upp

2009-04-14 @ 16:20:11
URL: http://fuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0