V is for Värnhem D is for Da shit

Idag har jag varit i Svedala. Det var inte frivilligt eller så, jag åkte dit för att jag var tvungen, så ingen tror nåt annat. Men jag var på anställningsintervju (igen) och tror jag fick jobbet (igen). Nu blir det ju knivigt. Jag har tre jobb som jag antagligen kommer få men det var bara Svedalan som sa att det var säkert. De andra har varit smått kryptiska och man vill ju inte vara för på. På kan man va i andra sammanhang, eller nä inte det heller hehe *hehe*. Ja så kanske ska jag spendera sommaren i Svedala *rolit*. Well wathever, hon sa att jag kunde välja själv hur mycket eller lite jag vill jobba. "Vill" lite, "behöver" mycket. Som hand i hand. Ja.

En rolig sak som händer i sommar är att jag ska bli granne. Alltså ja det är jag ju redan med nån schonne, men nu ska jag bli granne med Maggi och Love. Eller dom ska bli granne med mig för jag var ju först. Vi ska sola på gula gården hela sommaren, dricka te i kåken hela vintern. Kanske ett parti pingis också, och en liten runda på entré. Värnhem är det nya Möllan, jag svär. Alla kommer vilja bo här, for sure, mhm aha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0