träningsdagboken, dag 9-13

Måttligt aktiv, fredag var jag faktiskt sjuk. Dansade ändå till allsången och moved my feet så att säga.

Lördag var väl ehh minns inte ens vad jag gjorde förutom att Oola och Jola var fola och gick på fest. Cyklade på fest rättare sagt, Joel har tydligen världens snabbaste cykel så jag blev ordentligt rastad.

Söndagen har jag redan redovisat, promenerade till kronprinsen och tillbaka. Åt nyttigt har jag för mig.

Igår tänkte jag promenera men ångrade mig när jag kom utanför dörren för det var så satans varmt, stack til beachen istället. Det är ju hyfsat passivt att sola, men det känns ändå nyttigt på nåt sätt. Simmade lite mellan bryggorna. Eller jag simmade från den ena bryggan till den andra för att jag inte kunde komma upp för trappan som några hoppande ungdomar ockuperade. Solade lite till, sen köpte jag en router och drack te med Maggi tvättstugan (nästan).

IDAG HAR JAG JOGGAT!!!!!! Jag orkade hela kungsgatan ner till konserthuset. Med ett fåtal stopp för nässnytning. Ulla orkade jogga, fattar ni? Ja alltså folk har ju sagt att man märker resultat fort men det här är ju helt fantastiskt! Känner mig sjukt hurtig. wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0