gnenus, bemödad och funkidunki

Idag har jag pluggedag. Det går rätt bra faktiskt. På onsdag tänkte vi vara färdiga med uppsatsen, det funkar. Har lite kvar att göra idag men det känns som att jag har det under kontroll. Att skriva en diskussion är ju bara till att ordbajsa, och det, mina vänner, det kan jag. Är så himla sunkig när jag har pluggdag, lämnar inte hemmet, tänder, släcker, tänder lampor utifrån dagsljusets frånvaro eller närvaro. Kokar kaffe, dricker, glömmer bort. Kokar te, glömmer bort, dricker kallt. Går på toa, sover, äter flourtabletter. Skriver, latar mig, pluggar. Marginal, radavstånd och referenser.

Dagens middag: Flingor med mjölk.
Och till efterrätt: Julmust med lussebulle.

Ps. Jag har inte klätt på mig idag.

Kommentarer
Postat av: Elly

ULLA E NAKEN!!!

2009-12-15 @ 07:41:33
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0