efter en timme över en kaffe, en timme med gaphalsarna Emma och Sara

Haha älskar Emma och hennes vardagsberättelser. Älskar också hur hon (och hennes gube) ser på mig. Jag fikade med dem i lördags när de var på ikea-shopping i storstan. Morgan hade jag aldrig träffat innan, bara hört (en hel massa) om. Såhär sa han om mig och Emma:

Ja alltså, ni har liknande personligheter. Ni låter båda två - mycket och hela tiden. Ni skiter i var ni är och om folk hör er, ni pratar på och skrattar ändå. Ni tar plats och skäms inte. Ni har liknande klädstil också, sådär med sjalar och stora örhängen... Och samma sorts skor.

Haha snacka om snabb personlighetsanalys, värre än scientologerna. Men som Emma sa, det är väl därför vi funnit varandra, hade vi inte älskat varandra hade vi nog hatat varandra.

Läs hela inlägget på Emmas blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0