kyliga tankar om vitvaror

Idag skolkar jag för första gången på över tre år. Fast jag ska vara hemma och tentaplugga så jag tror det är giltigt (konstigt ord, var tvungen att googla. Svårt att säga också. Ajdå, måste jobba på min akademiska image.). Jag tänkte ta sovmorgon men blev väckt av vaktmästaren. Han ville komma och kolla på mitt kylskåp. Kolla på du bara. Kan du fixa också är det bra, jag skulle gärna slippa ha maten på byggställningen utanför fönstret. Han meckar där ute i köket.

Var tvungen att tömma ut allt som var i kylen. Äckligt att alla burkar och sånt är helt varma, oliverna bah :C. Kanske ska städa bort den där gigantiska burken med kebabfefferoni, nu när de stått varmt hela helgen. Jag vet en som blir ledsen isåfall haha, inga fyllefeffisar mer :C kan köpa en liten burk att ha som backup. Nu gick vaktis. Om han lagar kylen nu på morgonen ska jag lyxa till det och kanske köpa en ost och lägga på den tomma hyllan. Gott. Mjölken ska få flytta in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0