Man e väl 1337

Idag ja jävlar, gick upp fem och jobbade, kom hem och lagade mat, åt mums. Ja det var det. Nu måste jag ha kaffe. Skriva uppsats.
Pratade med min handledare igår, hon berömde vårt jobb med uppsatsen som vi inte själva var nöjda med. Känns som studien är för liten för att säga någonting om någonting. Diskuterade med handledaren igår för jag har funderat lite på att fortsätta på uppsatsen på magisternivå. Hon peppade som fan på det, men jag vet inte, det hade varit fett, vill gärna uppmärksamma området för det är helt nytt känns det som, det vill säga att det finns ingen svensk forskning på hur barn på tidig utvecklingsnivå bemöts av pedagoger utifrån sitt kön. Men det är så mycket jag skulle vilja göra. Som att arbeta. Och åka tillbaka till Indien. Och ha ett liv. Skriver man magister- eller masteruppsats kan man jobba vid sidan av fast då har man inget liv. Får se hur det går, kanske ska sätta igång så uppsatsen iallafall når c-nivå innan jul. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0