bästa måndan

bapabapabap..dadadadaa Asså älskar min praktikplats, vill inte sluta :CCCC Idag bah vi skulle ha möte fem.. eller först ska jag berätta att den andra studenten som var i samma klass som jag, hon gick hem i morse för hon blev underkänd. Hon måste göra om fem veckors praktik i vår haha hoppsan, ojdå. hon bah *förvånad*,  det var inte jag. Jag tycker det är bra, jag vill inte lämna mina eventuella framtida barn i hennes ansvar nej nej. Så nu är jag home alone liksom och bah "tar över" *gla*. Idag jobbade vi med KKK. Alltså bokstaven K. Skulle komma på ord på K, en sa kristendom. Smart unge (släkt med Limpan) (sant!). Ja så jag kom på att jag ville träffa Limpan så jag gick hem till honom efter jobb och vi promenerade och åt falle. Sen gick jag tillbaka till jobb för att ha "möte". Vi drack kaffe. Sen berättade de om alla konstiga praktikanter de haft innan. En satt i rullstol och körde rätt in i diskmaskinen. BOM! Det är fortfarande matfläckar i taket. Dom sa att det inte var så kul att skoja om mig för jag är normal. Ehh. Professionellt kanske. Mmm. Sen skojade vi lite om barnen, dom e soita. Ja sen var tiden ute liksom. Bra möte. Imorgon ska jag baka kladdkaka med barnen, har gjort mkt pedagogiskt recept, ritat decilitermått och sånna grejer. På onsdag ska vi ha utematte tänkte jag och torsdag gå till biblioteket. Jag fick snabbplanera lite nu när hon den andra bara sa upp sig liksom. Eller fick sparken haha. oj sa jag det högt? Men seriöst, hon verkade vara ett jävla pucko. Men asså det arbetslaget jag varit i, dom är helt underbara, bästa praktikplatsen på alla fyra åren. Hej nu ska jag fortsätta aktivera min kväll, går in till grannen. Naaajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0