dricka öl med Jola ikväll och bah *fira*

Hej! Idag slutade jag tidigt!! Imorgon ska jag ha avslutning med barnen, vi ska spela spel och gå tll biblioteket. Rolit. Och äta kladdkaka som barnen bakat *med snor*. På fredag är det studiedag och då ska vi softa. Eller jag ska göra alla utvärderingar och pappersarbete och så.. Fattar inte att detta är min sista praktik, nu får jag inte öva mer, ska kunna allt nu!!! :S eeehh.. Men skit samma, min kollega är med i Wallander, kolla:

SANT! Han e roli. Idag började vi morgonen med att lyssna på rockabilly och prata konsertminnen, fan fint!

Kommentarer
Postat av: Elly

Kolla om du kan skriva upp dig på vikarielista!

Och, snoret försvinner när man gräddar den i mer än hundra grader tänker jag.

2009-10-21 @ 16:27:13
URL: http://lugn.wordpress.com
Postat av: Sara

Det är en friskola och de tar inte in vikarier (löser allt inom personalgruppen, ibland arbetar rektorn i förskoleklassen tex.) Så bull för mig. Men igår sa min handledare "Fan vad du är bra, kan du inte komma hit och ge oss idéer framöver också?" jag sa att jag kunde vara deras konsult. Komma in och förändra liksom.



Haha som att snoret försvinner. En gång bakade jag med en kille som är cp och han dreglar så mycket att det är mer i tallriken när han har ätit färdigt än när han började. Jag smakade inte på bullarna den gången, även om de gräddats i 175 grader. hade inte smakat dem om de hade gräddats i 300 grader heller. blöta

2009-10-21 @ 17:23:10
URL: http://lifeofulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0