kah!

Är något bekymrad.
Dagen började bra! Fick madepakke på bussen med ostmacka, äpple och dricka *gla*! Sen hade vi examination, det var roligt och inte jobbigt. Göran bekräftade mig, och det är ju bara det man vill. Sen hade vi en ganska konstig föreläsning med en Bertil som skämtade hela tiden och skrattade åt sina egna skämt. Torra. (jag skrattade också). Han pratade marxistisk teori och om skolan som kapitalets högerhand. Typ, eller det var min tolkning, men ändå. Dagen var också bra för att jag fick träffa Emma. Sen åkte jag buss hem istället för tåg för det är mycket roligare. brum. Äh.

Har fått eget rum idag! Eller iallafall en avskärmning från resten av lägenheten *glad för det lilla*.

Bekymret ligger i att jag är uttråkad och inte har en hobby. Måste skaffa det. Eller jag har en hobby men den går liksom inte att hålla på med varje dag för då blir man alkoholist. Och folk bara "jobbar" och "pluggar". Fuckheads, skaffa er ett liv, kom och underhåll mig!! BORED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0