redo för banan som man säger

Älskar min praktikplats. Och dom älskar mig. Idag gav min handledare mig en "utmaning" men det var visst inte nån särskild utmaning för en sån som mig, klarade det med bravur. typ. Min handledare sa att det var mkt bra att jag tar för mig och tar på mig saker och är framåt. Hehe tur det uppskattas någonstans. Jag tycker också att det är mkt bra. Sen sa en man som jobbar på skolan att han gillar hur jag bemöter barnen också sa han att det kändes som att jag jobbar där. Det tycker jag också. Barnen undrar vilken klass jag ska ha, de ser mig så att säga som en inventarie. Fint. Ja. Nog skrutit. Imorgon ska jag leda danslektion, mmm men dansa kan jag ju, gör varje lörda. Japp. Jag ska visa alla mina trix i hur man dansar bäst med en öl i näven utan att spilla. Det kommer de ha nytta av. Livslångt lärande står det ju i läroplanen. Jepp. Oh, på tal om öl, nu ska jag ta en. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0