är man dancing queen så är man

Livet blir så mycket lättare med en vän som Elly. Hon är sjukt bra. Vi ska åka på kulturweekend till Stockholm i november. Elly har utsett sig själv till eventkoordinator, jag bara betalar och följer med. Hon har tillochmed skrivit en packlista till mig så jag vet vad jag ska ta med mig och vad man ska tänka på inför resan. Och allt vi ska göra såklart, Moderna och kulturhistoriska, Gamla stan och second hand, debaser medis och slussen. Skansen och gröna lund. Sjukt strukturerat. Sen har hon eller ja det här är egentligen lite hemligt men Elly har övertalat mig att bli magdansös. Så nu är man det.


Snart på ett dansgolv när dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0