*banan- och bloggpausar*



656 ord! En total dubblering och halvvägs kommen. Men fortfarande seg. Vaknade ca 03.40 och tyckte att det var lagom att gå upp (straffad för att jag gick och la mig oskäligt tidigt). Ville dock inte störa Karolina så jag lyssnade lite musik, käkade joggi, vandrade runt, läste böcker, funderade och somnade slutligen om. Drack lite vatten också om ni undrade. Sen väckte Karolina mig 07.21! Bastard. Nä men hennes dörr fladdrar liksom lite när man rör sig i lägenheten så det var väl det. Fördrev lite tid, kollade kurser jag ska läsa och började oroa mig för att jag inte kan bevisa tillräcklig arbetslivserfarenhet, bajsit. Får se. Vill läsa Autismspektrum I, 30 hp på Örebro universitet på distans men om jag inte får ihop ett år av dokumenterat arbete tänker jag kanske läsa Handikapprätt 15 hp och Gitarr och röst som pedagogiskt redskap 15 hp. Eller jobba lite så jag får ihop min erfarenhet. Ja eller jag har ju erfarenheten men jag har inte papper på det. Ska ringa till Olofströms kommun och höra om jag kan få det på papper. Ligga på i Oxie får jag också göra, där tar allt sån jävla tid bara. Hmm. Jaja det löser sig säkert.

Kommentarer
Postat av: Elly

Jaja! Det är bara att ringa. Det är samma om du ska ha a-kassa eller bli Au Pair, t.ex. Dom ska ha det inlagt.

2009-09-09 @ 18:00:51
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0