En didaktisk analys avslutas med en längre reflektionsdel, där litteratur och teorier bidrar till en fördjupad förståelse av det obzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Har inte gjort många knop idag. Morgonen var för utträttande. Gick hem och skrev alla rubriker till examinationsuppgiften. Sen ringde Ellen och jag var tvungen att gå lite i affärer och fika med henne. Sen var vi bara tvugna att åka till ikea och handla lite krukväxter och annat nödvändigt. Och dricka femspännskaffe. Sen åkte jag hem, bjöds på pannkakor och satte mig att plugga. Har skrivit 330 ord, bara 1170 to go. Note to self: Du kan ej plugga på kvällen, funkar inte. Går väl upp kring sex i morgon och sätter igång.

Tog tempen, 36,6 är inte feber gissar jag. Önskar att jag var sjuk så jag kunde ha nåt att skylla på. Vill bara gå och lägga mig. Klockan är 20.34 och om jag hade varit pensionär hade det kanske varit okej men det är jag inte. Men tänker att jag går och lägger mig nu och tar igen det imorgon genom att stanna uppe dubbelt så länge. Deffar ikväll, Debban imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0