fyra månader, fyra månader, fyra månader

ÅHHÅ vet inte var jag ska skriva detta men skriver det här! 1000 saker som är dåligt med att bo med någon:

Att hon inte vågar ta bort serpentinerna från sitt dörrhantag för hon tror att jag vill ha dem där.
Att hon tar hem en kille med sjukt hög stämma sent på kvällen när jag ska upp tidigt (men jag får inte säga något för jag brukar också ha folk hemma på lördagarna men det är ändå störigt när det är jag som ska upp och jobba).
Att hon alltid tar sista pappret på toarullen utan att sätta dit en ny.
Att hon duschar i cirka en timme.

Kommentarer
Postat av: Elly

Haha! Roligt med andras olycka.

Det kunde varit värre...

2010-02-07 @ 15:25:29
URL: http://lugn.wordpress.com
Postat av: Ulla

Bara för din roomie är roli_tjaj_87 och ni har det underbart och tar hand om varandra i kräks å så. fuck you.

2010-02-07 @ 20:55:26
URL: http://lifeofulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0