if you think of me, if you miss me once in a while, then I'll return to you, I'll return and fill that space in your heart



Lyckades prata med Edo på skype idag, det var helt fantastiska 20 minuter. Han är typ en av de underbaraste människor jag träffat, blev helt gråtfärdig av att höra hans röst. Saknar hela livet där, får ångest varje gång jag ser bilder eller hör ifrån de här människorna, en hård klumb knyter sig i bröstet på mig och jag måste nästan gråta. :'( Svårt. Varje gång jag hör ifrån dem bestämmer jag mig för att spara pengar för att kunna åka dit. Men sen återvänder mitt vanliga liv här och jag slösar pengar igen. Nä, nu är det skärpning. Nu när jag fått nån att dela utgifter med har jag ju faktiskt möjlighet att lägga undan lite pengar varje månad. Men då blir det inga tre dabbankvällar i veckan. Nej, nope, ikke. Det kan ju i och för sig vara rätt bra för mig. Mmm.

Kommentarer
Postat av: Elly

Ja, men kanske lite transsibiriska innan?

2009-08-25 @ 21:26:06
URL: http://lugn.wordpress.com
Postat av: Ulla

Ska du med? Jaja det är lugnt, hoppar på tåget malmö central, över till ryssland en vända sen ner emot kina och luffa vidare genom asien till indien. Men jag stannar i Auroville när du åker hem okej? behöver några månader för att renas och hitta mig själv.

2009-08-25 @ 22:10:17
URL: http://lifeofulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, så tänkte jag med.

2009-08-27 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0