aj aj lille armen hur ska du orka hålla i glaset?

Har nyss kommit hem från att ha hjälpt min syrras familj att flytta. Till hus. *trött i armen*. Dom flyttade från fjärde våningen utan hiss. På sjätte våningen hade de vindsförrådet med alla kartonger med kalle ankas pocket som skulle med (de var med i förra flytten för tre år sen också), bra att ha. Sjukt tungt. Jag råkade krossa en lampa, smidi_tjaj_24. Men jag var jävla bra på att stuva flyttbilen alltså! En liten lådda här, ett litet bord där, så ja också liten posse lakan in där emellan, oj oj oj. Sen fick vi mat och kaffe, det var det bästa. Becky (1-åringen) fick egen walk-in-closet.

Nu ska jag vila. Sen ska jag kröka (bärs och grogg), lyssna på powerballader och veeta pungen, jävla bögit.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mina Dennistidnigar var också med...;-)

Tack för hjälpen!

Nu har vi internet igen;-)

2009-12-16 @ 19:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0