shit shit shit shit

Inte. Bryta. Ihop. I. Panik.

Shit sht shit. Jag drömde att vi fick reda på att uppsatsen ska redovisas nästa vecka och jag och Emma har inte ens skrivit diskussionsdelen. Vi har MYCKET att göra, shit my god. Analys, reflektion, diskussion, abstract, pet, pet, pet. Oj det lät ju inte så mycket. Vi har träffat vår handledare två gånger, vet ej om det är ett bra tecken.

Jag drömde även en sjuk sak, fast jag är inte säker, det kan också vara så att det hände på riktigt och jag var lite full. Oj. Hoppas det var en dröm.

Stressad och speedad på kaffe. Finns bara två saker jag vill göra nu. Det ena är att ta ut min examen. Det andra är inte så rumsrent. Om 37 dagar kan jag göra det förstnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0