asså livet *älska*/en solig dag på landet/min kompiz är ganska bra/god mat på en vanlig tisdag


Idag har jag och Elly varit i vårt sommarhus på landet. Typ så nästan ungefär. Fint var det där iallafall.


När jag kom hade Elly varit och handlat. Mat.



Det var solit och jag fick använda sommarklänning och solhatt.


Elly bjöd på världens bästa fika. (fylla skrev jag här först, men det var inte en sån dag idag.)


Lite rekvisita vi hade med oss.

Sen badade vi och grillade och åt massa mat men då glömde jag ta bilder för maten var så god och jag var så hungrig.

Sen fikade vi igen. Nu på en annan sida av huset.


Det var ju tisdag och vem blir ledsen av lite allsång? Det går ju bara inte.


Lite yatzy på det och vi älskade livet...


...medans solen gick ner över Limhamn.



Bonusspår/hidden track:

Kommentarer
Postat av: Elly

Haha!

LOL @ bonusspår/hidden track.

2009-07-22 @ 12:38:20
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0