Dagens konstaterande: folk lägger konstiga saker på minnet

Min nya kompis Jonatan och jag har ett delvis gemensamt förflutet. Eller iallfall likvärdigt. Och idag var han här och hämtade en gammal teve som jag ville bli av med och han hade med sig en "kamrat". Sen i kväll ringer Jonatan och droppar en line som jag tydligen har droppat i mitt förflutna. Såhär: "Fest på natten, möte på dan, dom kallar mig svenne fast jag är jamaican" Det kom hans "kamrat" ihåg att jag hade punchlineat på min forumsida. Asså haha jag var ju asrolig på den tiden också! Ännu roligare är att killen kom ihåg nåt som jag helt förträngt. Roligt på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Elly

vadå din forumsida? vadå? vad hade du?

var detta när du var whigga? (wigga?)

2009-07-08 @ 20:41:10
URL: http://lugn.wordpress.com
Postat av: Sara

På ett hemligt forum vi hade som var med i hemliga klubben där vi dskuterade stenkastarmetoder och kvasikommunism fast mest festligheter och inbördes beundran. Och jag kan ha haft vissa whiggatendenser, uppenbarligen. Svennekomplex heter det också. Men det har gått över. typ. wzup.

2009-07-09 @ 00:49:14
URL: http://lifeofulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0