bellevuegården, värnhem och möllan

Oj det går ju riktigt bra för mig. Har skrivit färdigt andra sidan, borde skriva en till. Har en del uppslag, eller jag kan nog ordbajsa lite till skulle jag tro. Men det är ju fortfarande lågintensivt arbete som gäller. Ska kanske ta kväll nu, känns inte som jag kommer nån vart idag. Är sugen på en promnad, det är ju sol ute ser jag. Men denna hooden är ju för tråkig. Bellevuegården. Värnhem är lite trevligare faktiskt. Men kanske ska jag ta en promenad i pildammsparken innan det blir mörkt. När blir det mörkt? Jag ska fundera lite på om jag kanske ska satsa på att byta min lägenhet till en mindre på Möllan. Det ska jag gå och fundera på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0