en gammal puch

bla bla bla
Idag har jag hjälpt min pappa att hämta en moped. På landet. Jag fick lasta, ankra, organisera. Jag fick också lasta av och klättra runt. man bah *stark kvinna* Sen skulle vi lämna släpet på en ödslig industritomt och där var schäferhundar innanför ett stängsel som skällde så pappa vägrade gå ur bilen. Jag, den arma unga dottern, fick låsa upp grinden, dirigera in pappa och släpet, avlägsna och styra in släpet och låsa det, dirigera ut pappa och låsa grinden. Pappa skakade. Sen berättade han att han hade varit nervös hela dagen för att han skulle dit och lämna släpet och om han hade varit själv hade han inte lämnat släpet. Stackars pappi. Hundarna skällde visserligen men de var innanför stängsel. Lille pappsen redd.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha!

2009-03-27 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0