IT is the new it

Tänkte att jag skulle vara smart och tog med mig hörlurar på tåget för att sätt i dattan. Hade ett album jag skulle lyssna igenom och begrunda. Men spotify, my lovely spotify, glömde att det inte funkar utan nät. Aj aj, de borde ju verkligen uppfinna en portabel spotifyspelare, det kan ju inte vara så svårt. Nu när mp3 är bannlyst.


På tal om teknik så pratade jag med en snubbe ute förra veckan, han var fett dryg (visste inte vad Debaser var liksom hallååå) och jag pallade inte vara trevlig. Jag sa att jag jobbade med datta. Sen dess har jag tänkt på det. Det hade varit fett att vara grym på data, typ programmering eller nåt (inte så insatt haha) html är ju rätt roligt tycker jag. Ja jag hade passat som datanörd, en classy såklart, ingen joltcola här inte. Man kanske skulle skola om sig, är ju snart färdig med utbildningen, måste ha nåt mer att göra.

Eller kanske, när jag tänker efter är det rätt fett att åka och bada och äta glass på jubbet. Det kan man ju inte när man är IT-tjaj.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-05-27 @ 11:10:48
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Maggi

På mängder av IT-företag har de fredagsöl på arbetstid! Öl och lön står företaget för!

2009-05-27 @ 15:05:21
Postat av: Ulla

Det händer ALDRIG en lärare!

2009-05-27 @ 18:10:30
URL: http://lifeofulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0