också har jag ju fått löneförhöjning!

HEJ HEJ! Idag har jag jobbat, det var mycket tillfredsställande. Dagen började med att jag hade bussflyt, såhär: Visste inte om jag började sju eller halv åtta men satsade på det senare. Kom av ren tur på en buss tidigare och hann således börja klockan sju vilket betyder att jag får sitta på jobb och dricka kaffe med mina medarbetare  i en halvtimme och få betalt istället för att komma in om börja jobba direkt. Plus att när jag stod och väntade på min anslutningsbuss kom en minibuss från Skånetrafiken och hämtade mig "för att någon hade ringt" och körde mig ända fram. Drack kaffe och jobbade med min favviskollega hela dan. Han e bezt :DDDD

Städade mycket idag = rent hus = gla! Tio timmar jobb men mest har jag jobbat med att trösta och vara moraliskt stöd till mina arbetskamrater. En som hade separerat med sin sambo/partner (vet hur det känns, stackars dig) och en annan som hade blivit snuvad på en lägenhet han skulle köpa (dålig stil, stackars dig).

Jag har haft en så himla bra dag! *go_o_gla_24*

Nu är jag sugen på alkoholhaltig maltdryck men är ordentlig och tråkig kvinna som sitter inne med uppsatsen i knät och arbetsansökningarna framför mig. Tills nån vänlig själ förbarmar sig och tjatar ut mig på galej. Kom igen nudå! Ring maj, det är för fan studiemedelsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0