berikad och bestulen

Igår blev jag svettig på dansträningen, det var fett roligt. Min koordinationförmåga kunde väl varit bättre men vad gör man? Rullar magen i tid och otid nu. Svett. Sen gick jag och Limpan och åt hamburgare. Visste inte vad klockan var på hela dagen, det var så förvirrande på nåt sätt. Alla klockor visade olika tid. Limpan och jag lyssnade på CD och pratade om lo-fi och postrock och bekymmer. Mest låg jag på soffan. Limpan är fantastisk, han bjöd på te och lånade mig skivor och kunde inte sluta prata. Fiin.

btw så har jag ingen kamera längre. Systemkameran stulen. Jess. Jag som äntligen fått ihop pengar till ett nytt objektiv. Ska köpa en gammal instamatic istället, den kommer ingen vilja stjäla. Åh, fuck. Behöver en kamera. Vill inte ta fattiga mobilkamerabilder, fuckit. Åhhh. Orkar inte ens bli upprörd, ger upp. Hoppas på pengar från försäkringsbolag.

Första dagen på fem veckor som jag kunde snooza och slippa gå upp när det är kolsvart ute. Pluggdag idag, men disponerar själv över min tid. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra, uppgiften något otydlig. Whatever, om lite mer än två månader är det över, färdigpluggad och examinerad lagom till 25årsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0