hela havet stormar 2: uppvaknandet

Gjort idag: kom hem från Stella klockan 06. Bra tid. Vaknade klockan 10 och tänkte -äsch, somnar om. Vaknade av att Karolina kom hem och sa hejhej i hallen. Klockan var 15. Bra tid. Slängde i mig en macka och cyklade i storm till dansträning 15.50. Hann. Dansade jajemän, det är asroligt men min motorik och koordination, halleluja! Ska träna, lovar. Kondisen är kanske inte något att skryta med heller. Kom hem slängde i mig mat och gjorde skoluppgifter. Har egentligen mer planering att göra inför veckan men vetefan om jag pallar nu alltså. Trött. Har varit vaken hela fem timmar ju. Dags att sova igen. Älskar min sovförmåga: narkolepsi, my way to be. Fått igång bredband och router nu tror jag, får se hur det håller i sig. Snyltar inte på grannen längre :D

Har funderat en del på min teori om livsfilosofi i helgen. Orkar inte missa saker, varje dag kan va teh moment of my life, varje människa en potentiell bff, varje man mannen i mitt liv. Min vän tror inte på min teori/filosofi, hon är snarare av meningen att allt kul har redan hänt (någon annan), alla bra är redan tagna. haha. We make a great team!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0