totally weekended

Har mycket att göra, utmattad. *trött*
I fredags var jag så trött att jag nästan somnade halv tio när jag, Ellen och Kenneth hade svennefredag. Tacos (nä! fajitas!), chips och dippa, lösgodis, idol. Sen addade vi lite feministporrdiskussioner och youtubeklipp. En möllefierad svennefredag. Mysit. Men var som sagt trött, eftersom fredag är börja 7-dag och det ville jag inte tänka på på torsdagskvällen när jag och Joel var på pubrunda. Satt och somnade i barnens soffa i skolan, mkt mjuk.

Men! det var fantastiskt att vakna upp på en lördagmorgon! Äta bullar med mig själv och dricka smoothie nom nom nom. Sen skulle jag köpa vardagskläder men kom hem med lacktights. Lämpligt. Hängde sen i Limpans soffa och åt praliner.

Fest! 2 stycken! Jag hade bästa jackan och drack öl sen dansade vi lite på KB. Natten slutade med klädprovning.

Åt chips till frukost idag. Men som man säger, hellre gröt tillsammans än oxfile ensam. haha skoja bara, lyxar hellre till det i min ljuva ensamhet.


älskar min nya jacka, är den inte fabulous? några skrattade åt mig *gråtter*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är det äkta mink...?

2009-10-11 @ 20:15:09
Postat av: Sara

äkta Pongo ser du väl?!

2009-10-11 @ 21:18:29
URL: http://lifeofulla.blogg.se/
Postat av: Sara

äkta Pongo ser du väl?!

2009-10-11 @ 21:18:49
URL: http://lifeofulla.blogg.se/
Postat av: Elly

ASFIN!

2009-10-11 @ 21:48:38
Postat av: Anonym

Sara de wil....

2009-10-12 @ 14:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0