just btw

Riskokaren heter zojirusha nx-zaq10.

Idag älskar jag mina barn ganska mycket. Har tagit hand om måttligt många konfliktsituationer och kissbyxor. Puss på er. Har funnit mitt nya jobb, vad jag vill göra, det är rooolit. Mina tillfälliga arbetskamrater är festliga, vi gjorde klassanalys av den enas nya dejt, vi had elite olika syn på saken, jag tyckte han verkade tråkig men de andra tyckte att han var rekorderlig. äh, det var kul. Pratade inte så mycket pedagogik, drack desto mer kaffe.

Kommentarer
Postat av: Elly

Vad jag tycker är viktigt är att aldrig ge ordet till dom barnen som skriker rakt ut eller låter (eeheeeheeh) när dom räcker upp handen. Utan till de som räcker upp fint och gärna säga t.ex. "Nu väljer jag Amanda som räcker upp handen och är tyst samtidigt, jag ser hennes hand ändå." Och när det barnen som alltid skriker rakt ut tillslut räcker upp handen fin väljer man den på en gång. Vad tycker ni om det?

Mvh. pretto_dagisfröken to bee.

2009-10-02 @ 15:54:41
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0