lägenhetskompis är ett nytt ord Karolina lärt sig på svenska. wspóllokatorka heter det på polska.

Karolina och jag har det så mysigt tillsammans. Just nu har vi inget internet för att bredband 2 har sagt upp mitt abonemang av nån outgrundlig anledning. Den 13 juni var det uppsagt sa de, men det slutade fungera igår. Jag var jettearg!!!!+Z¤%@¤%?! Idag satt jag i telefonkö i 25 minuter men kom ändå inte fram. Skit samma just nu sitter vi båda i köket och snyltar lite internet här och var, och det fungerar bara i köket. Karolina hittade ett recept på kakor som vi var tvugna att baka. Jag sprang till affären medans Karolina förberedde florsockret och ugnen. Jag hade så brått hem till kakorna att jag missade att prata med coop-killen :( skit i det, vi gjorde kakor! nom nom nom. Nu sitter vi i köket, jag har pluggat lite, Karolina har berättat att hon vill hitta ett jobb så hon kan köpa en riskokare för 2500 spänn. Jag har garvat åt henne och hon har garvat åt mig när jag kallade stilla havet för still ocean. Vi äter kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0