måste vägen till Curacao gunga så?

Jag jobbar inom LSS. Det betyder att jag jobbar med personer med funktionshinder. Det är sådär. Imorgon ska jag vakna 5.30, det är lördag då. Det är det redan förresten. Lördagar kan spenderas på vilket sätt man behagar. Jag väljer ju då att tillbringa den i Oxie (inte slagsmål på Fajansvägen) (för det är ju mest det som Oxie är känt för). Well, imorgon en öl. *nom nom nom* Idag ville min 40åriga latino jobbakompis att jag skulle följa med till COBAKAFÈE och dansa. Han tillochmed skjutsade mig hem. Men jag skyllde på att jag var tvungen att laga matlåda till imorgon. Han erbjöd sig att köpa falafel till mig på väg till jobbet vid lunchtid. Men jag avböjde trots dessa uppoffringar, har ändå lite ansvar i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0