ja men vänta nu lite (dagens mest meningsfulla)

ja hej. 2 dagar avklarade, 24 more to go. Mamas housee is not tha shit. Måste fylla min tid så jag kan hänga utanför det tillfälliga hemmet mycket. Synd (synt) att jag har så mycket att plugga så jag måste det. Eh memm. Nu känner jag att jag babblar. Elly och jag babblade nyss i telefon. Ganska så meningslöst, utbytte en del skvaller, "viktiga kvinnor". OM tillexempel politik (när det kommer till män), lite sex (med män), tidsfördriv (med män) och musik. Vi bestämde oss för att återuppta diskussionen i morgon. Vi pratade också om Masha (hon är typ som en man), det gör vi alltid *älskar* (Masha dårå).

Nu ska jag yoga *tänjer*. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0