är det tre b?

Har haft en låt på huvudet sen jag vaknade i morse och försöker förgäves att finna den. Eftersom jag är så sjukt dålig på att höra vad olika texter handlar om så är det inte en lätt match att finna det jag söker. Och eftersom jag är så sjukt dålig på att sjunga är det ingen som förstår vilken låt jag vill ha tag i.

Nåt i stil med lost boys of the lost town nanana hit the ground nanana lost and found. Men det kan också vara något helt annat eftersom jag är analfabet när det gäller att lyssna på låttexter.

Var fick jag den ifrån. Tänker jag ibland. Kanske är det från helgens klubbbesök.

Kommentarer
Postat av: jenny persson

thin lizzy - the boys are back in town??

2009-05-18 @ 19:58:04
Postat av: Jenny

Thin lizzy - the boys are back in town??

2009-05-18 @ 20:02:21
Postat av: Ulla

Haha bra försök syrran

2009-05-18 @ 20:24:58
URL: http://lifeofulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frågestund i bloggen nu! Den som kommer med bästa frågan enligt mig får ett presentkort från kicks på 250 kr, så passa på!

2009-05-18 @ 20:28:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var faktiskt Fredriks idé!

2009-05-18 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0