ps. jag har joggat idag innan frukost. mkt viktigt.

Idag fick jag tag i den där boken som jag var så gnällig över igår. Den fanns på andrahandsbokhandeln i Lund som jag inte ens visste fanns. Varför har ingen berättat det tidigare? Jag kunde ju sparat massa pengar, men vafan man är väl tät alltså. Så efter Lundbesöket försökte jag läsa boken men det går sådär, jag har ansträngningsnarkolepsi. Somnar hela tiden.

Elly kom till Värnhem och vi fikde lite på vatten och ravioli (?). Skvallrade lite och bekymrade oss för skolan. Men det är bara att gå på magkänsla och hoppa av om man känner för det. Kan inte wastea sin tid på onödigheter liksom. Sen skulle Elly göra nåt och jag skulle få mat av min pappa. Han hjälpte mig att möblera om för att jag ska få mer privatliv (efter gårdagens seriösa snack med Karolina (roomien)). Nu är det inte lika fint möblerat längre men nu kan man inte titta på mig när jag sover. Det är en bra sak. Försökte läsa kurslitteratur resten av kvällen men tänkte på massa annat, somnade, gjorde kaffe och var tvungen att ta en paus med Love och Maggi en stund på gården. Kanske röka lite (jag har lagt av!). Nu oh shit klockan är mycket, måste gå ner på coop och flörta lite med mitt affärsbiträde. Kanske ska höra om han vill öla med mig på Fregatten. Det är ju nära och bra. Men måste klä på mig nåt anständigt då.. SO LONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0