saker att älska och glädjas över

för att kontra gårdagens gnäll:

Medvind, underbart.
Sexåriga barn, underbara.
Att kunna cykla till jobbet.
Att ha ett jobb där man får vara utomhus.
Börja dagen med kanelkaffe, nom nom.
Få alla mål serverade på jobb mot en ringa summa.
Musik, fantastiskt och underbart enkelt.
Att ha en så roli kopiz som Elly, hon skickar bilder på sin jobbutstyrsel till mig. haha mkt snyggt. (hon jobbar asfalt om nån undrar) (fast egentligen är hon en snygg tjaj)
Cykla genom Malmö på en vardagseftermiddag. Fantastiskt.

Tjo. På lite bättre humör idag. Glada barn, glada fröknar. Nu ska jag snart på konsert, hejdå.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du glömde "Världens bästa syster"...;-)

2009-09-23 @ 19:58:14
Postat av: Elly

Eh. Tillägg: När jag skickade bilden var jag på byggarbetsplats. Därav byggarbetarhjälmen. Försäkringar...

2009-09-23 @ 20:27:04
URL: http://lugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0