simmar på havets botten

Jag är slö. Sjukt slö. Hatar att jag är en sån person. Bara skjuter upp allt. Har suttit med datorn i knät i cirka tre timmar. Har skrivit cirka tre rader. Facebook, kolla kurser, blogga, ringa i telefonen, läsa nyheter, snoka, allt, ja allt är roligare. Rutan Fältstudieobservation ligger och hånar mig längst ner på skärmen. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra med den. En bankande huvudvärk gör att jag inte kan tänka, producera. Jag har tre timmar på mig. Är förvisso uppe i nästan 1300 ord men om de saknar relevans kvittar det. Ordbajsa har jag inget problem med, men jag måste ju fylla det med någon form av intellektuellt innehåll.


Kommentarer
Postat av: Fröken Emma

Jag är uppe i 753 och då har jag skrivit "det lätta", jag har mao analys och reflektion kvar. Jag vill inte gå i skolan mer.

2009-09-10 @ 15:36:10
URL: http://mittlivminsanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0