sjukt vad beroende man är egentligen alltså. Av både det ena och det andra.

"du är för tillfället ansluten till MKBnet Anslutningsavgift" sug kuk jävla rövMKBnet. Ge mig mitt internet som jag betalar (dyrt) för. Just nu surfar jag på grannens (fick, ringde och frågade först). snell. hatar att supporten har öppet på kontorstid. Hatar också att min granne Mr. Lopez lyssnar skithögt på Ricky Martin. En sak som är bra är att Maggi sa att de börjat remova byggställningarna. Balkongen kommer försvinna men jag kommer också få ljus in i köket och kanske lite lugnare på gården (inte). Kanske färdigt till nästa sommar så vi kan sola och grilla då. Just nu är det byggskit överallt, cozy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0